Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TänäänKIN on hyvä päivä! =o)

Vierailija
11.03.2013 |

Mun tekis mieli lähtee lentoon, elän elämäni parhainta aikaa! Tammikuussa aloitin jälleen kerran elämäntapa remontin. Ja nyt vaaka näyttää -20kg! Olen vieläkin sairaalloisen lihava, ja edelleen kymmeniä kiloja ylimääräistä, mutta hei! ne kilot ei enää haittaa mua yhtä paljon ku ennen =) Ihan oon täpinöissäni. Energiaa on kun pikkutyttösessä (kohta 40.v mittarissa). Päätin, että teen tämän " urakan " viimeistä kertaa, en aio päästää painoa enää lipsumaan. Pitkästä aikaa tykkään olla minä =o) ... etkä ole hullumpi sinäkään! :) Hyvää päivää kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva viesti kiitos

Vierailija
2/3 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) Hyvää päivää sinulle! Ja kaikille muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau! Onnea!

Minäkin aloitin tänään....ties kuinka monetta kertaa............mutta tästä tulee hyvä kevät :)