Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
TänäänKIN on hyvä päivä! =o)
11.03.2013 |
Mun tekis mieli lähtee lentoon, elän elämäni parhainta aikaa! Tammikuussa aloitin jälleen kerran elämäntapa remontin. Ja nyt vaaka näyttää -20kg! Olen vieläkin sairaalloisen lihava, ja edelleen kymmeniä kiloja ylimääräistä, mutta hei! ne kilot ei enää haittaa mua yhtä paljon ku ennen =) Ihan oon täpinöissäni. Energiaa on kun pikkutyttösessä (kohta 40.v mittarissa). Päätin, että teen tämän " urakan " viimeistä kertaa, en aio päästää painoa enää lipsumaan. Pitkästä aikaa tykkään olla minä =o) ... etkä ole hullumpi sinäkään! :) Hyvää päivää kaikille!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vautsi vau! Onnea!
Minäkin aloitin tänään....ties kuinka monetta kertaa............mutta tästä tulee hyvä kevät :)
Alue: Aihe vapaa
kiva viesti kiitos