Oletko ollut terveysmatkalla? Opinnäytetyökysely terveysmatkailusta, etsitään kirjottajia!
Kommentit (5)
kukaan käskemällä vastaa. Lisäksi tuollaisia kirjoitelmia on työlästä tehdä, harva jaksaa vastailla avoimiin kysymyksiin. Rasti ruutuun tms. kyselyihin saa paljon helpommin vastaajia, tai sitten pitää olla jokin kannustin mukana houkuttelemassa kirjoittamaan
Oletteko myöhässä koulutehtävänne suhteen? Vai mistä moinen ajattelemattomuus?
Kiva, että nimellänne voi löytää googlettamalla nyt tämänkin kysymyksenasettelunne, muiden tietojenne lisäksi. Opettajatkin näkevät... En ole ope.
On muuten tosi ärsyttävä tyyli kommunikoida tuo "vastaa heti". Tuli ihan mieleen vanha työpaikka, jossa olin siivoojana. Töihin tullessa kurttunen pomo oli aina jättänyt yhtä ilkeän viestin jälkeensä, tyyliin "pese mun kahvikuppi, HETI".
Ketuttaa, jos ihmisillä ei ole alkeellisia viestintätapoja ja vielä uskotte, että joku teille vastaa?
tuo VASTAA HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haloo, oletteko jotain 6 vee vai mistä moiset tavat?
TUO "VASTAA HETI" TUNTUI TOSI PAHALTA!!!!!