Missä kannattaa myydä 130-140cm
tyttöjen vaatteet, vai ostaako kukaan tuon ikäiselle enää käytettyjä? Kirpputorille piti mennä kesälomalla myymään, mutta niin se vaan jäi. Ei ole mitään huippuhienoja merkkejä, enimmäkseen benettonia, name it:a, marimekkoa ja joitain yksittäisiä (gap, mexx,reima,lassie, oshkosh jne), mutta vaatetta on aika paljon.
Kommentit (4)
Itsekin ostaisin, jos vain löytyisi. Harvemmin noita kokoja näkee kirppiksellä, joten menekkiä varmaan on, jos vain myyntiin laittaa.
kokoa kirpparilta. Harvemmin näitä löytyy :( ..Ja noi merkithän kuulostaa tosi hyviltä :)
Juuri sain säkillisen vaatteita menemään sitä kautta juuri tuota kokoa tytön vaatteita. Ne menee myös kirppiksellä, mutta huutiksessa niistä pääsee kätevästi pakettina eroon :)
kirppiksiä kierrän ja poimin parhaat