Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa tänään kävin Kelalla, täyttämässä vanhuus eläkepaperit

Vierailija
27.09.2011 |

Tätä se on ,kun hoitaa omia lapsia ja anoppia, eipä sitä työeläkettä liioin kertyny.Onneksi eläke on vähän isompi, kuin tuo työmarkkina tuki.Sanon vielä älkää jääkö kotiäideiksi, jos ette ole hyvin toimeen tulevia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika tulee piankin, ennen kuin tajuatkaan.

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on ,kun hoitaa omia lapsia ja anoppia, eipä sitä työeläkettä liioin kertyny.Onneksi eläke on vähän isompi, kuin tuo työmarkkina tuki.Sanon vielä älkää jääkö kotiäideiksi, jos ette ole hyvin toimeen tulevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi edes vähän parenpi, puolison tulot vaikuttaa tähän etuuteen kylläkin.