Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aina menossa

Vierailija
10.09.2011 |

Hei! Kyselisin mielipidettänne seuraavaan.

Mieheni viettää paljon aikaa poissa kotoota. Meillä ei ole lapsia, olemme suht. nuoria ja asuneet yhdessä hieman vajaan vuoden. Tiesin jo ennen yhteenmuuttoa miehellä olevan paljon bänditreenejä sun muuta. Mutta ne menivät kuitenkin aina minun edelleni. Jos sovimme, että tapaamme klo. 21 hänen luonaan niin hän oli paikalla silloin. Nyt jos mies sanoo että "treenit kestää varmaan kasiin" niin hän saattaa tulla kotiin kymmenen jälkeen ("oli niin monta juttua mitkä piti tsekkaa").

Saatamme viettää esim. 2 iltaa viikosta yhdessä. Tällä viikolla esimerkiksi keskiviikkona minun tullessani töistä (mies opiskelee vielä ja pääsi aikaisemmin koulusta) niin hänen piti vielä vähän treenata jonka jälkeen lähdimme kauppakeskukseen ostamaan muutamaa puuttuvaa juttua plus sen jälkeen ruokaostoksille. Tulimme kotiin ja tein ruokaa yms. kodinjuttuja sillä aikaa kun mies jatkoi treenaamista sekä kirjoitteli sähköposteja. Eilen puolestaan töistä tullessani miehen ystävä oli tulossa piipahtaamaan meillä bändiasioissa (joka sopii minulle hyvin, mielestäni on mukavaa kun hänen ystävänsä käyvät meillä) ja jonka jälkeen taas mieheni treenasi (itse päätin käyttää ajan hyödyksi ja lähdin urheilemaan). Tämän jälkeen kävimme ystäväni syntymäpäivillä ja tulimme jo 23 aikaan kotiin ja menimme melkein heti nukkumaan (joudun herätä aikaisin töihin ja olen tottunut menemään nukkumaan ajoissa).

Tämä on mieheni mielestä ajan viettoa kanssani ja sitä on ilmeisesti hänen mielestään tarpeeksi kun tänäänkin lähti kavereiden kanssa kaljalle.

Mielestäni kavereiden kanssa hengailu on okei, mutta itse esimerkiksi harrastan sitä päivällä ja pyydän usein ystäviäni meille kylään. Olen sanonut samaa miehelleni, että kutsuisi vaan meille ihmisiä. Olisin siitä iloinen. Mutta kuulemma miehet eivät tee niin.

Olenko aivan urpo ja vaadin liikaa jos edes joskus voisimme viettää esim la&su yhteistä aikaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla