Lue keskustelun säännöt.
Onko muita jotka ei pysty kesällä juomaan punaviiniä?
29.07.2011 |
Avasin pullon pari päivää sitten enkä ole pystynyt yhtä lasillista enempää juomaan. Mulle menee vaan joku tosi hapokas riesling näillä helteillä... Ja kivennäisvesi sitäkin paremmin.
Kommentit (2)
kossu kuuluu kesään =)
Mä en juo ikuna punaviiniä..harvoin valkoviiniäkään..skumppaa kyllä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
punkku kuuluu syksyyn ja talveen ;) nyt suosin ennemmin kuoharia.