Lue keskustelun säännöt.
Äitiyspäivärahan maksamisesta
26.09.2011 |
Mulla alkaa äitiysloma ensikuun 9 pvä ja kelan sivujen mukaan ensimmäinen maksukausi on 30 pvää eli 14.11 asti. Koska siis ensimmäisen äippärahan olisi tarkotus olla tilillä ? Vasta marraskuun lopulla ??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla