Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspäivärahan maksamisesta

Vierailija
26.09.2011 |

Mulla alkaa äitiysloma ensikuun 9 pvä ja kelan sivujen mukaan ensimmäinen maksukausi on 30 pvää eli 14.11 asti. Koska siis ensimmäisen äippärahan olisi tarkotus olla tilillä ? Vasta marraskuun lopulla ??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi