Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pepsi max turvottaa nuoren mahan isoksi?

Vierailija
15.09.2011 |

Muuten ihan normaali mutta maha on usein iso. Eikä ole raskaana jos joku kohta ehdottaa :D Laktoosivaivaa ei ole tai muuta ruoka-aineallergiaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on aivan kamala happolasti elimistölle. laittakaa naula viikoksi pepsi-lasiin ja katsokaa mitä käy!!

Vierailija
2/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max oli light-juoma joten todellakin voi, jos on yhtään herkkä laksatiivisille vaikutuksille. Itselläni kauniisti sanottuna p**** lentää ja maha paisuu räjähdyspisteeseen jos nautin makeutusaineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se turvottaa. Ruokaakin tulee syötyä paljon vähemmän, kun juo samalla pepsimaxia. Mulle ei tosin tule mitään kaasuongelmia, maha vain turpoaa. Joskus jopa yhdestä lasillisesta mulle tulee pallo.

Vierailija
4/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren ruokavaliosta! Aspartaami ei ole kenellekään hyväksi, kaikista vähiten kasvuikäiselle.

Vierailija
5/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse lopetin niiden juomisen jo 15-vuotta sitten kokonaan. Lapsille ja nuorille en tarjoaisi, mutta tiedän kyllä nuorten juovan joskus niitä. Olisi hyvä pitää mahdollisimman vähässä limsan juonti.

Vierailija
6/6 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join paljonkin aikaisemmin ja näytin jatkuvasti siltä kuin olisin ollut raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi