Voiko pepsi max turvottaa nuoren mahan isoksi?
Muuten ihan normaali mutta maha on usein iso. Eikä ole raskaana jos joku kohta ehdottaa :D Laktoosivaivaa ei ole tai muuta ruoka-aineallergiaa.
Kommentit (6)
Max oli light-juoma joten todellakin voi, jos on yhtään herkkä laksatiivisille vaikutuksille. Itselläni kauniisti sanottuna p**** lentää ja maha paisuu räjähdyspisteeseen jos nautin makeutusaineita.
ja kyllä se turvottaa. Ruokaakin tulee syötyä paljon vähemmän, kun juo samalla pepsimaxia. Mulle ei tosin tule mitään kaasuongelmia, maha vain turpoaa. Joskus jopa yhdestä lasillisesta mulle tulee pallo.
nuoren ruokavaliosta! Aspartaami ei ole kenellekään hyväksi, kaikista vähiten kasvuikäiselle.
että itse lopetin niiden juomisen jo 15-vuotta sitten kokonaan. Lapsille ja nuorille en tarjoaisi, mutta tiedän kyllä nuorten juovan joskus niitä. Olisi hyvä pitää mahdollisimman vähässä limsan juonti.
Itse join paljonkin aikaisemmin ja näytin jatkuvasti siltä kuin olisin ollut raskaana.
sehän on aivan kamala happolasti elimistölle. laittakaa naula viikoksi pepsi-lasiin ja katsokaa mitä käy!!