Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täi- omgelmaa, kokemuksia tehokkaasta poistosta??

Vierailija
15.09.2011 |

Poikani on saanut koulusta täitartunnan. Hänellä on pitkät ja todella paksut hiukset. Onko pakko leikata lyhyeksi? Miten ihmeessä täikampa menee tuosta kuontalosta läpi ja saan kaikki pois?? Neuvoja, kiitos!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kampaa. Kysy apteekista neuvoja...

Vierailija
2/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin peset täishampoolla ohjeen mukaan, niitä on erilaisia. Sitten märät ja liukkaat hiukset kammataan täikammalla. Liukuu kyllä hyvin paksunkin tukan läpi. Ole tosi tarkka ja kampaa tosi tarkkaan. Itse pesin sitten tukan vielä uudestaan.



Joka päivä siitä eteenpäin voi kammata ja pesut uudestaan 7-10 vrk kuluttua. Tosi tärkeetä pestä uusiks pois uudet kuoriutuneet täit.



Muista lakanoiden vaihdot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkenyt hiusten leikkuun vuoksi... Ehkä ei kuitenkaan tarvitse! :)