MISTÄ SAA ÄÄNETTÖMIÄ IMUREITA JA MITÄ MAKSAA?
SAAKO JOSTAIN NETISTÄ?
KIITOS!
HALUAN ÄÄNETTÖMÄN IMURIN!!
Kommentit (16)
Meillä on tuollainen jo mainittu Ultrasilencer, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Aiemmin inhosin imurointia nimenomaan melun takia, nyt tartun imuriin ihan huoletta.
Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.
Eli keskuspölynimuri.
AEG silence!
Hinta jotain 200e tai ylöspäin!
Haluaisin sen kanssa!
http://www.vertaa.fi/imurit/electrolux/zusg3901_ultra_silencer_green/
Aivan loistava imuri ilman ääntä.
IMPOsible Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.
Eli keskuspölynimuri.
jos imurin ääni häiritsee, lähde pois siksi aikaa kun siivooja siivoaa
Mene pois, hus hus!
IMPOsible Äänen voi vain siirtää toiseen tilaan.
Eli keskuspölynimuri.
Miksi
Tuosta mainostamastanne imurista lähtee 70dB mölyä.
Kekuspölynimurissä päästään 40dB.
MENEN TILAAMAAN!
MINUA ÄÄNI EI HAITTAA VAAN NAAPUREITA JOTKA OVAT KOVIN HERKKIÄ! SIIVOAN ITSE EIKÄ OLE SIIVOOJAA!
TARVITSEN UUDEN JA OSTAN NYT NAAPURIYSTÄVÄLLISEN IMURIN! KIITOS!
että miten asennat keskuspölynimurin kerrostaloasuntoon jossa kellään ei ole sitä?
että miten asennat keskuspölynimurin kerrostaloasuntoon jossa kellään ei ole sitä?
Kekuspölynimurissä päästään 40dB.
Joka ei sekään ole lähelläkään äänetöntä.
Täysin äänetöntä imuria ei ole, eikä tule.
Joskus oli tehty tutkimus, jonka perusteella naiset
a) haluavat tehokkaan imurin, ja he uskovat, että
b) mitä kovaäänisempi, niin sitä tehokkaampi.
Ei minulta ainakaan ole sitä koskaan kysytty, mutta minun mielestäni imurin ääni parhaimmillaankin on jotakuinkin verrattavissa hammaslääkärin poraan.
En imuroi kuin erikoistilanteissa, enkä nytkään edes omista imuria.
vai onko se äänetön vain pienimmällä imuvoimalla?
plussakortilla saa sen nyt halvemmalla kodin ykkösessä
voisko joku rikas ostaa ja kokeilla onko oikeasti hiljainen myöskin suurella teholla?
Ei ole äänetön mutta paljon hiljaisempi kuin edellinen joku vaan halpisimurimme.
Eniten ääntä tuntuu lähtevän imupäästä, kone on kyllä hiljainen.
Suulake vai mikähän lienee on kyllä hölmön korkea: sillä ei pääse ihan joka huonekalun alle.
Öisin on aikaa imuroida!