Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän hauskin uutisotsikko: Miksi Kimmo Sasin ulkonäkö ei muutu :)

Vierailija
24.09.2011 |

öö... pitääkö tuommoisestakin vääntää oikein lehtijuttu... kyllä on jutut vähissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskempi oli kyllä alkuperäinen otsikko: "Mitä ihmettä?! Onko Kimmo Sasi vampyyri?". Jonkin aikaa ehti olla noin.

Itse juttu ei kyllä sen vertaa kiinnostanut, että olisin lukenut. Otsikko vain pisti silmään.Hauskempi oli kyllä alkuperäinen otsikko: "Mitä ihmettä?! Onko Kimmo Sasi vampyyri?". Jonkin aikaa ehti olla noin.

Itse juttu ei kyllä sen vertaa kiinnostanut, että olisin lukenut. Otsikko vain pisti silmään.

Vierailija
2/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itse juttu oli kyllä hauska ja piristävä, olis kannattanut lukea :D vai onko humoristiset jutut kiellettyjä jopa iltapäivälehdissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos multa kysyit tuota onko humoristiset jutut kiellettyjä JOPA iltapäivälehdissä, niin vastaanpa että ei ole :) Pieni huumori on aina poikaa!

Tää kyseinen henkilö vaan sattuu ällöttämään niin, että ihan vapaaehtoisesti en naamansa muuttumista tai muuttumattomuutta ala arvostelemaan. Etenkään mäin puhelimella, tarvis suurennuslasin melkeinpä :D

t. Nro 2, ei palstan tiukkis

Vierailija
4/4 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Sasin muuttumattomuus ON ällistyttävää! :D

Kiva sekin, että edes joskus ja vaikka vain huumorimielessä kommentoidaan jonkun miespoliitikon - tai ylipäänsä miesjulkkiksen - ulkonäköä. Yleensähän vain naiset ovat lehtien ja nettikeskustelijoiden hampaissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi