Lue keskustelun säännöt.
Onko jokin tällainen kehityshäiriö olemassa lapsella?
23.03.2010 |
Lapsemme on kauhean hidas, ei niin minkäänlaista kiirettä tehdä mitään. Välillä hän jää miettimään ja jahkaa tekemisiään. Kun antaa jonkun käskyn, tuntuu kuin menisi aluksi kuuroille korville, kun ei minkäänlaista reaktiota tule siihen kuin vasta ihan isolla viiveellä. Yleensä kun käskyä keritty toistaa useita kertoja. Korvat on tarkistettu, kunnossa ovat. Eskarissa kilpailutilanteissa toisten kanssa jää vaan katselemaan ja "odottelemaan" vuoroaan. Ei esim. pysty eikä halua pelata mitään peliä, jossa kilpaillaan nopeudella.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"hidas", en nyt tarkoita pahalla, enkä sitä, ettei ymmärtäisi, tai olisi jotenkin vajaa, mutta jos vaan on luonteeltaan rauhallinen, arka/ujo, vähän ns. "hitaasti lämpiävä"?