Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on työnteossa tärkeää ja antoisaa

Vierailija
21.03.2010 |

Itse olen työttömänä, enkä oikein tiedä aina, haluanko edes työelämään.



OK, saisihan siitä rahaa, mutta viime vuosina työpiakat ovat olleet sellaisia, että on raatanut itsensä ruvelle ja sitten puolen vuoden päästä on aina tullut potkut.



On ihan turhaa raataa, kun siitä ei mitään hyödy, jää vain hyväksikäytetty fiilis. Työn hakeminenkin on jo 400 hakemuksen jälkeen (viimeisten muutamien vuosian aikana) niin turhauttavaa, että ei viitsisi enää tehdä sitäkään.



Pitänee keskittyä elämän antoisiin puoliin ja elellä miten taitaa. Urheilua ja auringon paistetta vaan, mutta enpä taida työtä hakea muutamaan vuoteen ainakaan.



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mihinkään muuhun työtä tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi