Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pääsen taas juoksemaan?

Vierailija
07.02.2007 |

Eilen jo piti jäädä sisään pakkasen takia ja sama jatkuu tänään - ja varmaan huomennakin. Tulen kohta hulluksi jos en pääse lenkille... mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi, en pysty hengittämään tuossa ilmassa joten turha nurista, että vaatetta vaan päälle.

Vierailija
2/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et mitään muuta lajia keksi edes pakkaspäivänä?

Onko siinä edes mitään järkee aina juosta?



Ja mikäänhän ei estä nytkään juoksemasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on siitä hullu laji, että sen himon tyydyttää vaan - juokseminen :) Juoksumattoon ei ole varaa eikä saliin, jossa sellainen on (enkä - haloo - edes sinne koskaan ehtisi!)



Pakko kohta painella pakkasiin pinkomaan, vaikka kesken työpäivän kun on siedettävämpi pakkanen... onko perjantaiksi luvattu lauhtuvaa?



ap

Vierailija
4/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksen itsekkin ja tiedän se huumaavan vaikutuksen, mutta olisiko nyt pakkasilla hyvä hetki kokeilla jotain muuta lajia? ihan vain vaihtelun vuoksi.... ja se vois antaa tehoa siihen juoksuunkin kun yksipuolisuus ei koskaan ole hyväksi..

Vierailija
5/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lohduksesi voin sanoa, että harrastan myös

- sauvakävelyä maastossa

- spinning-tunteja

- vesijuoksua/uintia

- vesijumppaa

- kuntosalia

mutta nyt ei ollutkaan niistä kyse vaan juoksemisesta!!!



No joo, et taida asiata tajuta kumminkaan...



ap

Vierailija
6/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo ihan siedettävä juoksuilma.



t. se joka aikoo pe juosta (3?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä