Lue keskustelun säännöt.
Oletteko katsoneet Parasta aikaa-sarjaa?
09.03.2010 |
Ja mitä pidätte siitä? Itse olen katsonut vain kaksi viimeistä jaksoa ja pidän kovasti. Onkohan tästä saatavilla DVD:tä kun menivät nuo edelliset ohi, miksei tätä ole mainostettu missään?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan paras kotimainen tällä hetkellä.
mitä TV:stä tällä hetkellä tulee. Toivottavasti saajatkoa.