Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en ole ikinä ymmärtänyt näitä...

Vierailija
27.03.2010 |

"jee, mä oon raskaana- onnitelkaa"- viestejä!?



Miksi täysin tuntemattomilta kalastellaan onnitteluja, kun ollaan raskaana?

Mulle ei tulisi mieleenkään täällä kinua onnentoivotuksia plussaamisen jälkeen.

Ja täytyy kyllä sanoa etten koe tarvetta tuntemattomia asiasta edes onnitella!



Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitelkaa mua, mä voin ehkä olla raskaana, kun menkat on päivän myöhässä! JEE!

Vierailija
2/17 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki veikkaisin, että lähinnä noi teiniäidit kinuvat täällä niitä onnitteluja tai sitten ne joilla ei ole muuta elämää/ystäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ei ole mitään muuta millä päteä. Näiden mielestä raskaus tekee heistä maailmankaikkeuden keskipisteitä :)

Vierailija
4/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään kerjäisi onnitteluja enkä onnittelisi. Typerää pätemistä!

Vierailija
5/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään ( paitsi miehelle) livenä ja tälläinen palsta on hyvä paikka asiasta tuulettaa. Mitä pahaa tai pätemistä siinä on?

Vierailija
6/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä se ainakin on tosi typerää. En kanssa ymmärrä. Kun itse tulin raskaaksi en minäkään siitä tuntemattomille hehkuttanut ja kaivannut onnitteluja. Ehkä kyseiset ihmiset kaipaavat hieman pönkitystä siitä, että ovat sentään jossain asiassa onnistuneet elämässään.

Vierailija
8/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas perinteisen negatiivista porukkaa. Miksi se teitä häiritsee, jos joku suitsuttaa onneaan? Minä ainakin tulen iloiseksi toisten hyvistä uutisista. Ihme porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakaan kiinnosta, jos joku tuntematon on plussannut. Miksi pitäisi?

Vierailija
10/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä päähän sellaiset viestit!

voisiko joku joka tänne sellaisia viestejä laittaa vastata mikä niissä on ideana? Saatko niistä jotain outoa tyydytystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kihisee onnesta eikä kehtaa vielä kertoa k tutuille että eilen kokeiltiin ja heti tärppäsi.



ELI ONNEA VAAN KAIKILLE PLUSSANNE!

Vierailija
12/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kihisee onnesta eikä kehtaa vielä kertoa k tutuille että eilen kokeiltiin ja heti tärppäsi.

ELI ONNEA VAAN KAIKILLE PLUSSANNE!

pitää tuntemattomille kailottaa? aika äkkiä teillä tärppää, jos heti seuraavana päivänä testi näyttää plussaa. Kyllä siinä yleensä pidempi aika menee kuin vuorokausi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse taas haluaisin päästä sellaiseen olotilaan, jossa voisi olla huolettomasti raskaana eikä pelkäisi koko ajan keskenmenoa, kohtukuolemaa tai oman sairauden pahenemista.



Mun mielestä on siis aivan ihanaa, kun joku uskaltaa sanoa, että jee, olen raskaana.

Vierailija
14/17 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti ole kinunnut mitään onnitteluja.

t: lapsettomuudesta kärsinyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlaista kehuskelua kuin se että "mä tulin heti ekalla kierrolla raskaaksi"!

Yhtä ärsyttävää touhua!

Vierailija
16/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen minäkin miettinyt, että miksi pitäisi väkisin saada jostain av:ltä onnitteluja. Tuskin esim. av:n lapsettomuudesta kärsivät naiset haluavat kuunnella hehkutustanne!

Vierailija
17/17 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se typerää onkin. Täytyy myöntää. taitaa olla teiniäitien juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi