Lue keskustelun säännöt.
KOSKA se sairaanhoitajien lakko alkaa, jos alkaa???
26.10.2007 |
Meillä pieni lapsi joka ollut puolen vuoden aikana 4 kertaa osastohoidossa ja rs-viruksen myötä tullee taas osastoreissu tässä loppusyksyn/talven aikana (infektioastmaatikko). Pelottaa vaan että koska lakko alkaa ja kuinka pitkään se voi kestää???
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joukkoirtisanoutuminen tapahtuu marraskuun puolivälin jälkeen.