Suvi LInden on taas bloggaillut helistimessä
Leonoran sopeutuminen on sujunut kuin tanssi vain ja nyt Suvi ihmettelee missä ovat ne luvatut vaikeudet.
Kommentit (5)
Huomaisikohan rouva Ministeri niitä puolen vuoden päästä? Vuoden päästä? 3 vuoden päästä? 10 vuoden päästä?
Eiks yleensä parisuhteissakin ole se joku 2 vuotta, kun arki alkaa... :D
Mutta mulla kyllä kävi mielessä että onko jääny valmennus käymättä jos ei tiedä että alussa on kuherruskuukausi jne., eikä kolmen viikon perusteella voi ruveta tekemään kovin isoja johtopäätöksiä. Mutta reippaalta tytöltähän tuo Leonora vaikuttaa joten voihan kaikki mennä ihan hyvinkin. Leonora on myös jo vähän vanhempi, joten ehkä niitä sopeutumisvaikeuksia on siitäkin näkökulmasta helpompi hallita, kun tytöllä on jo järkeä enemmän kuin jollain taaperolla.
tärestään, jos ei olisi ollut hänelle läsnä. Kaikkea hyvää Lindenien perheelle!
Tuli ihan tippa linssiin moneen otteeseen. Harmi, että häntä mollataan niin paljon lehdissä. Äiti se on hänkin ja tuore sellainen.
olisko aika käsittää että ihan tavallisia ihmisiä ne politikotkin on