Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvi LInden on taas bloggaillut helistimessä

Vierailija
17.10.2007 |

Leonoran sopeutuminen on sujunut kuin tanssi vain ja nyt Suvi ihmettelee missä ovat ne luvatut vaikeudet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko aika käsittää että ihan tavallisia ihmisiä ne politikotkin on

Vierailija
2/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Huomaisikohan rouva Ministeri niitä puolen vuoden päästä? Vuoden päästä? 3 vuoden päästä? 10 vuoden päästä?



Eiks yleensä parisuhteissakin ole se joku 2 vuotta, kun arki alkaa... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla kyllä kävi mielessä että onko jääny valmennus käymättä jos ei tiedä että alussa on kuherruskuukausi jne., eikä kolmen viikon perusteella voi ruveta tekemään kovin isoja johtopäätöksiä. Mutta reippaalta tytöltähän tuo Leonora vaikuttaa joten voihan kaikki mennä ihan hyvinkin. Leonora on myös jo vähän vanhempi, joten ehkä niitä sopeutumisvaikeuksia on siitäkin näkökulmasta helpompi hallita, kun tytöllä on jo järkeä enemmän kuin jollain taaperolla.

Vierailija
4/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärestään, jos ei olisi ollut hänelle läsnä. Kaikkea hyvää Lindenien perheelle!

Vierailija
5/5 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan tippa linssiin moneen otteeseen. Harmi, että häntä mollataan niin paljon lehdissä. Äiti se on hänkin ja tuore sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän