Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaulan poimut tulehtuvat kohta

Vierailija
13.09.2007 |

eli tarvitsen neuvoja mitä laitan kaulan poimuihin kun putsaamisesta huolimatta alkavat nyt näyttää vähän ikäviltä. Talkkia en ole vielä kokeillut lähes kaikkea muuta kyllä. Kylvetän kaksi kuista vauvaa joka kolmas ilta, voisi varmaan tihentää jotta putsaantuisivat kunnolla?



terv. pienen tyllerön äippä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan kansan kikka, joka toimii!

Vierailija
2/9 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tyttö on eka lapseni mutta koirien hoidosta on pitkä kokemus. Koirilla jos olisi joku vastaava juttu niin yrittäisin pitää poimukohdan mahdollisimman kuivana mutta ei ole helppo todella pullean vauvan poimuja saada rutikuivaksi ennen bebanthenin laittoa. Pitääkö ne saada kuivaksi?



Rasvatalkki on uusi tuttavuus, täytynee huomenna käydä apteekissa kyselemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pulleron kaulaan laitettiin Sinkkipastaa ja se kuivatti taipeet kuntoon.

Vierailija
4/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi meidän poimukaulapullerolle.

Vierailija
5/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunajauhon hiilihydraatti ruokkii hiivoja, joten jos kaulan iho jo rikki niin ei perunajauhoa! Itse sain vauvan ihon kuntoon pyyhkimällä hajuttomilla kosteuspyyhkeillä tiheästi, kuivasin vanulapulla ja laitoin tavallista talkkia. Myös laappiskynää voidaan laittaa neuvolassa jos iho jo infektoitunut.



Ja hm muuten myy vauvan kuolalappuja...

Vierailija
6/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunajauho ei todellakaan ruoki hiivatulehdusta ehjälle iholle. Jos kaula kostea ja punoittaa, perunajauhoa ja muutaman tovin päästä pyyhkii kökkööntyneet jauhot pois. Ovat imeneet sen kosteuden. Mutta jos iho jo rikki, konsteja kovennetaan. Basibactin jauhe nujertaa äkkinäiset infektiot. Meillä on menty aina näillä ja hiiva on vieraillut korkeintaan naapurin akan pöksyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pahaks menny ni ei kannata yrittää kotikonstein niitä parannella, siitä ei ole mitään hyötyä..

Vierailija
8/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otat vauvan poikittain syliin ja pidät kaulaa hieman auki. Puhaltele kevyesti. Tee useita kertoja päivässä. Talkki on kanssa toimiva. Älä rasvaa laita. Ja käytä puhdistukseen vauvapyyhkeitä. Varo hankausta. Äläkä liian usein hankaa. Ilmakylpyjä, niinkuin pepullekin. Voi sentään mitä ohjeiden latelua, mut hyvällä kuitenkin...... Samat ongelmat oli kahden kanssa pari vuotta takaperin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauvaa ei saa mitenkään pidettyä niin kauan ilmakylvyissä muuten että kaula ehtisi kuivaa. Tuota en voinut kokeilla koska meidän kuivaajasta ei tule viileää ilmaa. Talkki ja ahkera (mutta ei liian ahkera) puhdistus auttoi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä