Lue keskustelun säännöt.
Keräileekö teidän lapset pulloja?
05.08.2006 |
Meidän kerää, ja säästää sitten rahat. Välillä vaan hävettää, kun menee suoraan juopoilta kyselemään, että oliskos pullo kohta tyhjä..
Kommentit (2)
mutta jos ollaan esim. pyöräilemässä ja satutaan tyhjiä pulloja näkemään niin kyllä ne mukaan otetaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsille olen sanonut ettei keltään saa mennä pulloja kyselemään. Kerään näkemäni pullot siksikin että inhoan lasinsiruja luonnossa ja tienvarsilla.