Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, että BB alkaa kohta!
04.08.2006 |
Toivottavasti kilpailijat on rohkeempia kuin edellisen BB:n!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kerran etin sen alkamispäivänkin tänne mut en enää muista, haulla löytynee.
Äiti 27v
Mua jännittää mun kaverin puolesta että onko päässy vai no.
Vierailija:
Mua jännittää mun kaverin puolesta että onko päässy vai no.
Ku ei ne saa kertoa mitään.
Ärsyttävää.
Mutta mulla on sellanen fiilis et olis päässy =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että ompa kauheita ja mitenkä juntteja ja kuinka ne nyt tollei jne. !!!
IHQUU! :D
Toivottavasti tekijöiltä löytyy enemmän mielikuvitusta ku viimeksi. Joka kerta " yllätykseksi" olutta ja siideriä. Tosi yllättävää joo, luulis että hauskempaakin keksisivät. Näyttivät nimittäin siidereissä pysyvän ihan hyvin kilpailijat omin voiminkin :)