Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Allen Carr

Vierailija
11.08.2006 |

Onko tuttu jollekulle?

Oletko saanut apua?

Voisitko tiivistää vähän ajatusten päälinjoja?



Kiitti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttava päässyt sen avulla irti, minä en....

Vierailija
2/2 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsein tämän vanhan aiheen googlella, koska haluan kiittää tästä vihjanneita (ei ollut tämä ketju vaan joku alkoholismiketju viime vuodelta). Olen päässyt nimittäin Allen Carrin opeilla ensin tupakasta, nyt olen ollut 2 kk raittiina (olen ollut yli 10 v suurkuluttaja) ja seuraavaksi aion tsekata kirjoittajan kirjan painon pudottamiseen.

Varsinkin alkoholin liikakäytöstä olin yrittänyt päästä jo vuosia, käynyt myös AA:ssa. Mutta aina siinä oli nihkeä inhottava tunne, että joudun kieltämään suurimman ilon elämästäni, ja se johti repsahteluun. Allen Carr sai minut vakuutettua siitä, että alkoholista ei oikeasti, pohjimmiltaan ole mitään erityistä iloa, samoin kuin ei tupakastakaan, vaan näennäinen ilo tuntuu riippuvuuden aiheuttaman ahdistuksen hetkellisestä tyyntymisestä. Niinpä nyt en tunne että joudun luopumaan jostain aidosti tyydyttävästä ja hyvästä, vaan SAAN olla ilman myrkkyä, joka aiheutti ne oireet joihin sitä lääkkeeksi käytin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla