Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljonko maksaisit rikkonaisesta telkkarista?

Vierailija
11.08.2006 |

pari vuotta vanha 32' laajakuva-tv. Luultavasti kuvaputki paskana. Tarjouksia otetaan vastaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan ennen kun tietäisin mikä vika varmasti on

Vierailija
2/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään - ei niitä tavallinen ihminen pysty korjaamaan, ja varaosat on usein järjettömän kalliita (en ihmettelisi vaikka uusi kuvaputki maksaisi enemmän kuin uusi suurempi televisio).



Mutta ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvojalle. Muistan jostain kuningaskuluttajaohjelmasta kuulleeni, että esimerkiksi vuoden takuu televisiolle, imurille, tms. kestokulutushyödykkeelle on kohtuuttoman lyhyt. Jos televisio on pari vuotta vanha, myyjä voi olla jonkinlaisessa vastuussa korjauksesta vaikka takuu ei olisi voimassa.

Vierailija
4/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:n kuvaruutu menee muutaman minuutin aukiolon jälkeen punaiseksi n. 2 sek. ajaksi ja sen jälkeen sammuu. Ja siinä kohdassa missä tv:n auki ollessa palaa vihreä valo ja kiinni ollessa punainen, alkaa pun. ja vihree valo vilkkua vuorotellen tosi nopeesti. Ja huollossa eivät siis löytäneet mitään vikaa. ap

Vierailija
5/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just liikkeessä sanoivat että tulevat kalliiksi korjata

Vierailija
6/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä tuollaisella rojulla tekisin? vie se korjaamolle ja/tai ota yhteyttä valmistajaan/maahantuojaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vielä korvausvelvollisuus.

Vierailija
8/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin myyjä sanoi paikan minne se pitää viedä huoltoon. Sinne vietiin, mutta vikaa eivät löytäneet. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleen..

Vierailija:


Telkkarin myyjä sanoi paikan minne se pitää viedä huoltoon. Sinne vietiin, mutta vikaa eivät löytäneet. ap

Vierailija
10/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin ja vetoatte kuluttajavalituslautakunnan ennakkopäätöksiin, jós eivät ystävällisestä puheesta usko. Jos eivät saa korjattua, pitää teidän saada uusi televisio. Takuuajalla ei ole tässä merkitystä, vaikka on hyvä että olette jo käyneet huollossa ennen takuuajan umpeentumista.