Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikille muille aina käy " vahinkoja"

Vierailija
30.06.2006 |

Tuntuu, että tosi monet tulee raskaaksi vahingossa. Toivon itsekin sitä salaa joka kuukausi. Kumma kuinka yleisiä nuo vahingot tuntuvat olevan, mutta eipä ole minulle sattunut (ehkäisynä kuparikierukka, 2 lasta ennestään).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin tuntuu että ympärillä olevat saa onnellisia vahinkoja, mutta me ei...

Vierailija
2/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perheessä kaksi vahinkoa, toinen siksi, kun kumia ei ole käytetty heti yhdynnän alusta asti, nyt sitten vehje otti ja hajosi... No, alkujärkytysestä toivuttua olleet tervetulleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty. Ei jaksais taas hoitoja...

Vierailija
4/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä tämä ehkäisytouhu on ollut senkin vuoksi hieman leväperäistä, että olemme miehen kanssa kuitenkin haaveilleet suurperheestä. Kun lapsiluku on jossain vaiheessa mielestämme täysi, siirryn varmaan hormonaaliseen ehkäisyyn tai sitten mietinnässä on myös sterilisaatio.

Vierailija
5/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleritkin muistaakseni ehkäisevät 95% varmuudella, joten sadasta alkunsa saavasta raskaudesta viisi johtuu pillereiden pettämisestä. Yksistään siitä tulee jo aika suuri ryhmä, kaikkiin raskauksiin suhteutettuna.



Vierailija
6/6 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naiset nimittäin vähän avittavat näitä " vahinkoja" mikäli mies on vastahakoinen lapsen hankinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan