Lue keskustelun säännöt.
Mitä 27-vuotias, yötyötä tekevä yh voisi opiskella? Vinkkejä!
18.08.2006 |
Minulla on keksinkertainen yo-todistus ja hyvät lähihoitajan paperit. Teen yötyötä jaksoissa viisi yötä - viisi vapaata.
Koulumainen opiskelu ei innosta, vihaan koulunpenkillä istumista klo 8-16. Haluaisin kuitenkin jonkun ihan kunnon tutkinnon, jolle melko varmasti työllistyisi ja josta saisi vielä kivasti palkkaa.
Ideoita?
Kommentit (3)
Tuota yliopistoa olenkin ajatellut. Tykkään kuitenkin lukemisesta ja vaikeidenkin juttujen pohtimisesta. Mikäs ala siellä olisi hyvä?
-ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa selailla nettisivuja, ja esim. mol piste fi antaa linkkejä erilaisiin koulutusportaaleihin.
Sielläkin aloissa on eroja.