Lue keskustelun säännöt.
Mua sitten ärsyttää sellaiset puolitutut ihmiset, jotka kutsuvat itsensä kylään!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
heillä kaikki tiptop ja sit tulee katselemaan muiden asuntoja : (
.. mutta joka vappu kännissä soittaa, samoin kesäloman alkaessa kännissä ja lupaa tulla heinäkuussa käymään (vaikken ole pyytänyt kuin sen ensimmäiset pari vuotta)..
Vaan ei ole (onneksi) vielä näkynyt.. =0)