Lue keskustelun säännöt.
Minulla on kivaa!
30.06.2006 |
Entä teillä? Me grillailtiin ja nautittiin ilta-auringosta. Vähän nappailtiin. Kohta mennään saunaan. Ihanaa savujuustoa ostettiin Tallinnasta (ällöttävän näköinen klimppi, mutta se maku, aaahhh...).
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
huomenna vielä muutamaks tunniks töihin ja siiten viettään viikonloppua...