Lue keskustelun säännöt.
Antakaa ompeluvinkkejä! Tilasin paljon kangasta... =)
18.08.2006 |
kangastukusta tilasin ihania trikoita... laura ashleyn kukkatrikoota, aniliininpunaista raidallista trikoota sekä vaaleanlilaa trikoota..
nyt mietin mitä kaikkea noista tekisi! =) pienelle 1v10kk ikäiselle tytölle jotain...mahd helppoa!
vinkkejä?
Kommentit (2)
en ole koskaan kiinnittänyt asiaan huomiota...
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja jos on kauniit kankaat niin ihan suorat mallit näyttää kivoilta.
Hae kirjastosta joku kaavalehti, niin saat hyvän malisia vaatteita.
Osta kaksoisneula että saat kauniit käänteet. Ja säädä ompelukoneen paininjalan puristus mahdollisimman pieneksi kun ompelet käänteitä.