Lue keskustelun säännöt.
Mistä johtuu tämä ilmiö?
11.08.2006 |
Kun mulla on nyt tässä tietsikan kajarit päällä ja känny vieressä. Välillä kuuluu häiriöääntä, mutta puhelin ei kuitenkaan näytä merkkiäkään puhelusta/viestistä, mistä johtuu?
Puhelin hakee kesken kaiken verkkoa?
Joku yrittää soittaa, mutta peruukin viime hetkellä?
vai mikä ihme?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla