Pitääkö kaikkiin viesteihin vastata (esim. whatsupissa)?
Tuli mieleen tuosta keskustelusta, jossa ap:lle nousee RAIVO jos ei heti vastata.
Että mitä jos ei vastaa mitään? Joskus tulee sellaisia höpölöpöviestejä, joissa ei ole mitään kysymystä eikä mulla satu olemaan siihen mitään sanottavaa. En siis laita aina joka viestiin vastausta. Olenko hirveä?!
Kommentit (11)
Laita joku peukku tms merkiksi että olet noteerannut viestin
Vierailija kirjoitti:
Laitan jonkun hymiön jos ei oo mitään sanomista
Aika rasittava tapa laittaa vain hymiö. Jos ei ole mitään sanottavaa niin sitten ei ole eikä tarvi laittaa mitään.
Yläpeukku siihen viestiin on hyvä tapa viestiä, että on noteerannut toisen viestin, mutta ei ole enää mitään sanottavaa.
Jos kaikkiin pitää vastata niin se vastaaminenhan ei lopu koskaan. Aina pitää koittaa sanoa viimeinen sana
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikkiin pitää vastata niin se vastaaminenhan ei lopu koskaan. Aina pitää koittaa sanoa viimeinen sana
Älä laita uutta viestiä, vaan yläpeukuta toisen viimeisintä viestiä.
Minä laitan ok, merkiksi siitä että viesti saatu ja luettu.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku siihen viestiin on hyvä tapa viestiä, että on noteerannut toisen viestin, mutta ei ole enää mitään sanottavaa.
Mutta jos elämä vie? PItää tehdä jotain juuri nyt täällä kotona tai töissä. Sitten tulee jotain muuta ja muuta, ja niin kuin mulla nyt, kolme tuntia myöhemmin vilkaisen Vauvalle. Olisipa aika ikävää,jos vastassa olis joku yrmuy, joka on ollut kolme tuntia kiukkuinen siitä, että joku ei eläkään koko ajan vain jossain palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos elämä vie? PItää tehdä jotain juuri nyt täällä kotona tai töissä. Sitten tulee jotain muuta ja muuta, ja niin kuin mulla nyt, kolme tuntia myöhemmin vilkaisen Vauvalle. Olisipa aika ikävää,jos vastassa olis joku yrmuy, joka on ollut kolme tuntia kiukkuinen siitä, että joku ei eläkään koko ajan vain jossain palstalla.
Laitat nopean yläpeukun heti, kun olet lukenut viestin. Älä lue viestejä silloin, kun elämä vie.
Laitan jonkun hymiön jos ei oo mitään sanomista