Lue keskustelun säännöt.
Missä tapais komeita miehiä? Missä esim lentäjät käy?
Kommentit (6)
Niillä on kyllä monella tasapainoinen luonne, siitä plussaa. Siinä ammatissa tulee olla mutta se komeus, no jaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miksi lentäjät olisivat hyvännäköisiä naamasta automaattisesti..
todeta, että komeita on kurssikaveritkin olleet. Kyllä niillä tsekataan pääsykokeissa esim. sosiaalinen joustavuus ja persoonallisutta korostetaan - joten eiköhän ulkonäkökin hieman tänä päivänä sivua noita em.
t. se eräs joka menossa palaveriin ens ma ;)
Mä itse haluaisin käydä esim. " puuseppäbaarissa" tai " puutarhuribaarissa" .
Ravintolana Hamlet on kyllä ihan hirveä, mutta jos niitä palomiehiä näkee, niin kai sen kestää...