Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita, joita " naurattaa" muiden perintökiistat, kun itselle ei tasavarmasti ole tulossa mistään mitään...
17.08.2006 |
Säästyyhän monelta porulta ja köyhyys jatkuu... Jaa katkera ;-)
Kommentit (2)
Olin oikeasti tosi järkyttynyt tuosta toisesta ketjusta, jossa lähes koko omaisuus haluttiin antaa pojalle! Vaikka laki sen estääkin, niin miten tytär voi ikinä elää sen tiedon kanssa, että poika on paljon arvokkaampi?? :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niin että ilmeisesti ei sitten naurata