Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä saisin tallennettua vanhat videot DVD-muotoon?

Vierailija
10.08.2006 |

Tarvitaan ilm. jokin kaapeli väliin? Minkälainen ja mitä maksaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tein just tuota hommaa alkukesästä. Jos olet ostanut nyt uuden DVD-laitteen, niin siinä tulee yleensä scart mukana. Sun täytyy ostaa vielä toinen johto, niin saat nauhoitettua toisesta laitteesta toiseen. Ohjekirjasta löytyy varmaan ohjeet miten nauhoittaa toisesta laitteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme