Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos matkailette Tampereen suunnalla lähipäivinä...
10.08.2006 |
Käykää ihmeessä Tampereen kupeessa sijaitsevalla Marjamäen pajutilalla! Siellä on vielä ensi sunnutaihin saakka upea " Kotona" -näyttely, joka on ainakin maalaisromanttisesta sisustustyylistä pitävälle elämys. Ja muutkin varmasti löytävät kaikkea mukavaa katseltavaa.
Siellä on myös luonnollisesti kaikkea pajusta, koreja, koriste-esineitä jne.
Itse jätin kyllä lapset kotiin. Olisivat luultavasti pitkästyneet kuoliaiksi, kun äidillä kestää ja kestää... ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo, mä kävin siellä pari viikkoa sitten. Ihana paikka!
Siellä olis ollut kaikkea kivaa ostettavaa ja varmasti seuraavan kerran kun tarvitsen lahjan jollekin, menen sinne!