Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, kun kerroin tilanneeni itselleni ja esikoiselle yhteisen Aku Ankan. Murjottaa ja tiuskii, ja oli kuulemma tosi typera teko.

Vierailija
29.06.2006 |

Joopa joo. Myönnetään, että on lapsellista minun lukea Aku Ankkaa, mutta musta on vähän kohtuutonta reagoida noin. Minä maksan myös sen laskun, eikä meidän talous todellakaan siihen kaadu.

Että tälläinen lapsellinen pariskunta täällä : /

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekkin tulee aku ankka ja sitä lukee vaan esikoinen ja minä, että täällä myös lapsellisia ihmisiä.

Vierailija
2/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita minä siis tällä hetkellä raahaan kotiin kirppiksiltä ja kirjastosta.

Mä en tajua, että miten tämä nyt oli niiiiiiin hirveä teko : / En mä tiedä onko se kiinni siitä, että mulle tulee lehti vai siitä että se on Aku Ankka. Joka tapauksessa tuossa äsken vielä mäkätti, että ei voi keksiä mitään turhempaa kuin sen, tilaa Aku Ankan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja rikasta kieltä, mielenkiintoisia ja sivistäviä tarinoita yms. Miehesi ei liene niitä välkyimpiä?

Vierailija
4/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan joitakin vuosia jo oltu yhdessä, niin saattaa jo jotain sarjakuvia lukea. Vaikka sitten Aku Ankkaa. Kirjoissakin lukee lähinnä " tieto" kirjoja tai elämäkertoja, ei tykkää fantasiasta, runoista, sci-fistä, tai muutenkaan fiktiosta.

Ja mulla siis itselläni on vuosien sarjakuvaharrastus, joka alkoi alle kouluikäisena Akkarista, ja jatkui pitkään yli lukioiän... ja nyt olen uudelleen alkanut lukea aku ankkaa. Mies ei tajua ollenkaan esim Comezin sarjakuvia, tai sitä että minä tykkään sellaisista...

Vierailija
5/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puolen vuoden ajan on poikakin (10v) siitä kiinnostunut!

ja ps. AA on ainoa lehti, mitä mies lukee :) ja kyseessä on siis todella fiksu mies, ei mikään " duunarijuntti"

eli ap: hyvän lehden tilasit!!

Vierailija
6/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei tietokirjat auta.

Aku Ankka on tosiaan rikas kieleltään ja kannustaa lasta lukemaan. Ja on tosiaan viihdykkeeksi isommillekin :)

Vierailija
7/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tää mun mielestä nyt ollut sellainen juttu, että se normaalisti siitä vetäis herneitä nenään, kai...

ap

Vierailija
8/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ikää 27½ ja meidän 4-v. esikoisen kanssa kummatkin luetaan niitä myös vessassa :D

Vierailija
9/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muuten harmittaa talouspuoli? Ehkä olisi halunnut itsekin tilata jotain, muttei ole ja siksi harmittaa?

Vierailija
10/10 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole jäämässä työttömäksikään, tuloihin ei ole tulossa muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi