Lue keskustelun säännöt.
Pääseekö suomenlinnaan kätevästi vaunuilla? Kokemuksia lasten kanssa?
03.08.2006 |
Meillä pieni vauva ja 2 kouluikäistä. Kannattaako ottaa eväät vai onko kahviloita? Kaikki vinkit otetaan vastaan.
Kommentit (2)
Lasten vaunuilla ei kyllä hyvin pääse " parhaille paikoille" . Meidän perheen suosikkikohde. Kouluikäinen poikani tykkää kovin saarella olevista museoista Esim. Vesikko tai Suomenlinna keskuksen museo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On siellä jotain jätskikiskoja ja rannassa kahvilakin.