Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos lastesi isän uusi vaimo...

Vierailija
16.08.2006 |

...tekisi lapsen kanssa paljon enemmän kaikkea, mitä et itse jaksa tai ehdi? Leikkisi enemmän lapsen kanssa, pelaisi, lakkaisi tytön kynsiä ja tekisi kampauksia, leipoisi lasten kanssa, veisi lapsia retkelle jne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi mustasukkaisuutta

Vierailija
2/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluan että lapsilla on kivointa MINUN kanssani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroamme niin ensiarvoisen tärkeää on että mieheni ja minä tulemme toimeen keskenämme ja että lapset eivät joudu erimielisyyksistämme kärsimään.

Kun kuvioon tulee uudet siipat niin on hirmuisen tärkeää että miehen uusi ja minun uusi pitävät myös paljon lapsistamme ja lapsemme pitävät heistä.

Jos omalla käytöksellä pilaa suhteen omaan lapseensa niin on itsekkyyden huippu vielä nähdä vaivaa siitä että joku muu jaksaa rakentaa hyvää suhdetta lapseen.

Vierailija
4/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi hienoa jos hän aidosti jaksaisi kaikkea tällaista. Sillä sehän tarkoittaa sitä että hän aidosti haluaa luoda suhteen lapseeni, ja tutustua häneen. Aivan mahtavaa tämähän olisi, ja ehkä minäkin sitten jaksaisin tsempata itseäni siinä sitten siihen että jaksaisin enemmän.

Tietenkin, jos hän tekisi tämän kaiken vääristä motiiveista, eli näyttääkseen minulle että hän on parempi ihminen tms. niin siinä tapauksessa en oikeen tykkäisi siitä.

Vierailija
5/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivun parhaillaan masennuksesta enkä aina jaksa touhuta lasten kanssa. Ei se multa oo mitenkään pois, jos exän uus jaksaa. Ainakin tiedän, että lapsilla on hyvä olla kun menevät isänsä luokse. Eri asia ois, jos siellä odottais joku kotka joka ei vois sietää lapsiani.

Vierailija
6/6 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden puolison luokse. Itseltäni se ei ole mitään pois. Lapset rakastavat aina äitiään yli kaiken ja kaikkein parhaiten voivat, kun oma kotielämä on tasaista, turvallista ja täynnä rutiineja. Omat lapseni ovat aina todella onnellisia päästessään kotiin touhuviikonlopuilta. Ja odottavat tietysti aina, että isän luona on keksitty joka kerta entistä kivempaa tekemistä :)