Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kauniita kertakäyttöastioita olemassa kuin Marimekon sininen unikko

Vierailija
29.06.2006 |

Rippijuhla tulossa ja tämän hetkinen valinta unikko mutta onko muita ja missä myydään

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tykkää marimekon unikosta kertiksissä, mutta tiimarista olen löytänyt tosi ihania sarjoja

Vierailija
2/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikki muut ovat aika hempeitä, sopivat paremmin tytöille ja naisille. Lasten astiat sitten erikseen. tosin en kaikkia ole nähnyt mutta kaikki näkemäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisen katsastamassa Tiinarin valikoimat. Meidän rippijuhlat on ulkona, joten mielestäni kertikset käy. Jos sataa, en sitten tiedä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi