Lue keskustelun säännöt.
Onko muita kauniita kertakäyttöastioita olemassa kuin Marimekon sininen unikko
29.06.2006 |
Rippijuhla tulossa ja tämän hetkinen valinta unikko mutta onko muita ja missä myydään
Kommentit (3)
Mielestäni kaikki muut ovat aika hempeitä, sopivat paremmin tytöille ja naisille. Lasten astiat sitten erikseen. tosin en kaikkia ole nähnyt mutta kaikki näkemäni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käväisen katsastamassa Tiinarin valikoimat. Meidän rippijuhlat on ulkona, joten mielestäni kertikset käy. Jos sataa, en sitten tiedä...
itse en tykkää marimekon unikosta kertiksissä, mutta tiimarista olen löytänyt tosi ihania sarjoja