Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä vois olla? Auttakaa!!!

Vierailija
09.08.2006 |

Alapäässä on kipeitä paiseita, tulee mätää kun puristaa. Ihan kuin finnejä, mut ISOJA ja haisee. alapäähän sattuu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse suosikkisi näistä, ei ne paiseet helteestä tule.

Vierailija
2/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin. Älä kysy täältä diagnoosia, vaan mene noissa oireissa gynekologille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan alapäähän tulla joku tosi tosi paha akne?

Mulla on ollut herpesrakkuloita, ei oo mitään tällaista se.



ap

Vierailija
4/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et jehtaa lääkäriin mennä niin pidä mätänen p*llus!

Vierailija
5/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mutta jos et jehtaa lääkäriin mennä niin pidä mätänen p*llus!

Vierailija
6/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut muualla kans. Nytkin muuten istun lasten uimarenkaan päällä, muuten ei juuri pysty istumaan. tekis niin mieli puserrella koko ajan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä puhdistaa vedellä ja vaikka miedolla rasvalla. Ja kyllä kannattais uskaltaa lääkäriin, onhan ne nähnyt yhtä ja toista. Ethän sä oo rikosta tehnyt jos joku tauti yllättää

Vierailija
8/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä yrittänyt parantaa jugurtilla. ap



No koitan putsata jollain puhistusaineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirveli niin et piti rynnätä suihkun alle ja puuduttaa alapää kylmällä suihkulla. karmeaa. No pakko kai soittaa aika sukupuolipolille.



kiitos neuvoista!

Vierailija
10/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali terkkarilääkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti huomenna mars lääkäriin.

Vierailija
12/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen et se tuli yks viikonloppu pari kuukautta sit yheltä tuntemattomalta tyypiltä. Mitä jos ne kysyy mun taustat?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin rupeevat kovin tarkasti sun taustoja utelee. Saattaa tietty kysyä ootko harrastanu suojaamatonta seksiä, kannattaa vastata rehellisesti.

Vierailija
14/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt suurimmalla osalla ihmisistä on sukupuolielämää - eikä ole taudin saajan syy jos tauti tulee. Lääkärin tehtävä ei ole moralisoida.

Vierailija
16/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin tätä tapahtuu.



T: terkkarilääkäri

Vierailija
17/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans nivusten alueella pari sellasta pattia, sellaisia kovia aluksi ja sitten pehmenivät " puristettaviksi" . Olivat tulehtuneita talirauhasia, gyne sanoi että joillakin on vain taipumus saada niitä enemmän kuin toisilla. Kipeitä olivat tosin, eikä niitä ollut muualla kuin nivusissa ja häpyhuulten laitamilla (ei limakalvoilla). Sain antibioottikuurin ja sellaista antibioottivoidetta, millä patit hävisivät eikä onneks sen jälkeen ole tullut sellasii enää..



Jos ne on sulla samoja, niin luultavasti lääkäri aukaisee ne veitsellä ja valuttaa sen mädän pois sieltä. Tai siis jos et pysty edes istumaan, niin jotainhan on tehtävä.. (mulla ei onneks tarvinnu aukoo niitä, ku meni kuurilla ohitte)

Vierailija
18/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap



God natt!

Vierailija
19/19 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tosin tätä tapahtuu.

T: terkkarilääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi