Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaa passikuva automaatista otettuna hkissä?ev

Vierailija
28.06.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne passikuvasäännökset on niin tiukat. Jos on pää väärässä asennossa tai suu raollaan tms, kuva ei ehkä kelpaakaan. Kuvaamossa ne sanoo, jos pää ei ole suorassa tai hymy on liian leveä, koska tietävät säännökset.



Kuvaamossa maksaa n. 10¿

Vierailija
2/2 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän