Lue keskustelun säännöt.
Voi tätä onnea!!
15.08.2006 |
Piti tulla tänne kuuluttaan kun ei viitti vielä kauheasti tutuille sanoa; OLEN RASKAANA!! :) :)
Eilen tehtiin miehen kanssa testi, tuli haalea viiva, tänä aamuna uusi testi, uusi viiva, nyt ehkä selkeämpi. Mutta olen ihan onnesta soikeana!! :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, ensimmäinen on kyseessä. Yrittämistä kesti tasan 2kk ja heti nappasi. Tiedän olevani hyvin onnekas. Nyt vaan täytyy toivoa, että loppu menisi hyvin!
ap