Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhukset vain negatiiviset puheenaihet, miten suhtautua?ov

Vierailija
11.01.2007 |

Onko muilla paljon vanhuksia sukulaisia ym, joilla ei ole elämäniloa enää yhtään? Pidän itse muutamaan yksinäisempään vanhukseen yhteyttä soittamalla ja käymällä, ja puheenaiheet ovat melko ikäviä. Kukaan ei käy, kukaan ei arvosta, kukista on vain harmia, kortteja ei saa koukittua lattialta, soittavat aina liian aikaisin tai myöhään, joutaisin jo kuolemaan, kukaan ei välitä, pelkkää kurjuutta on.



Eipä ihme, että omat lähimmät sukulaiset eivät jaksa huolehtia kuin vähimmäismäärän. Mitä tuohon narinaan vastaamaan? Olen itse niin nuori (jee, melkein 30), että minulle kehtaavat valittaa kaikesta. Nykynuoriso sitä ja tätä, laiskaa, vetelää, tyhmää, ei osaa kasvattaa lapsia, ei hoitaa kotia.



Kuunnellako vain, vai miten saisin ns. luun kurkkuun noille marttyyreille, koska uskon että heidän oma elämänlaatunsa paranisi heti, jos asioita ei aina ja kaikkialla nähtäisi niin huonona ja kurjana?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla