Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin maksetaan tämänkuun kotihoidin tuki
29.12.2008 |
siis tuleeko se 31.päivä vai jo aikasemmin? Jos joku kiltti vois vastata. Tietääkö muuten kukaan että mikä päivä tammikuussa tulee lapsilisät? 26. päivä?
Kommentit (2)
onko ne mihin asti auki?Harmi...toivoin että olisi jo 30.päivä tullu rahat. Mutta onneksi tulee nuo lapsilisät ajoissa sitten kuitenkin. Kiitos kun vastasit!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lapsilisät tulee 23. pvä ja tän mä saan 31. pvä tätä kuuta tän kuun kotihoidontuen