Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä perheessä sairastetaan tällä hetkellä, ja taudin kuva?

Vierailija
21.12.2008 |

Meillä molemmat lapset jossain taudissa, oireina yskää, nuhaa, kuumetta, kovaa päänsärkyä ja vatsakipua, yökkäilleetkin parina yönä. Me vanhemmat syödään vitamiineja ja pidetään sormet ristissä ettei saatais tautia, ja toivotaan tietty että lapset paranis jouluksi, sairastaneet jo torstaista asti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi kröhii jo myös, saapa nähdä onko seuraavaksi kuumeessa. Minulla ja miehellä lievästi kurkku kipeä...

Vierailija
2/3 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on menossa aivan tajuton yskä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireina pelkkää yrjöämistä 15 minuutin välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä