G: Montako lasta teillä on?
Eli montako yhteistä lasta? Ja jos olette uusperhe, montako lasta sinulla on, montako puolisolla?
Kommentit (36)
ja lisää toivotaan kovasti. Kummallakaan ei muita lapsia.
Mulla on yksi lapsi, kohta vuoden ikäinen tyttö :) Toivottavasti joskus oisi lisääkin, ensin pitää tosin olla mies :D
Lisäksi mulla kaksi entisestä liitosta
minulla kaksi edellisestä liitosta (4,5v ja 6v)
yhteinen lapsi, meidän molempien ainokainen. toisesta haaveillaan, ei vielä yritetä. ovis taitaa osua jouluksi, saa nähä jos vaikka silloin :) ja jos tärppää yhtä helposti ku esikoisen kans niin on meitä ens syyskuus 4 :)
esikoinen on 1v4kk
9v tyttö
8v tyttö
4v tyttö
1v9kk tyttö
Kunnon akkavalta vallitsee perheessämme ;D
minulla 6 ja puolisolla 3 lasta. Lapsia ei kuitenkaan ole 9-10 kuten pankkineiti luuli, koska kaikilla lapsilla on sama isä.
ja vauvakuume on. vaikka äskettäin vielä sanoin, että nyt on perhe koossa.
sekä kuudennen laskettuaika 23.12, eli tiistaina:)
Mulla 2, mies ilmoitti työpaikkahakemuksessaan, että hällä 1,7.
poika 3v 8kk
tyttö 6kk
Kolmas lapsi harkinnan alla..
Eli nykyisen kanssa kaksi yhteistä, kolmas mahassa.
t: neljäs tulossa
tyttö 9v
poika 7v
tyttö 3v
poika 2v
että tasatahtia meillä ;D tuskin tylee enempää
(vaikka toisaalta olis mielenkiintoista koettaa vieläkö tasatahti jatkuisi)
6v,4v,2v ja 6kk, kaikki tehty saman miehen kanssa.
Tyttö 9 v.
Poika 4 v.
Tyttö 1 v.
ja kaikilla ihan sama iskä!
Enkä usko että enää teen yhtään lasta, en tuolle omalle ukolle enkä muillekaan ;)
ja se on minun ja exän yhteinen. Muita yhteisiä ei tule. Exälläkään ei tietääkseni ole muita lapsia, en tiedä tuleekokaan. Mun tulevaisuus lasten kohdalta on auki.