Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako lasta teillä on?

Vierailija
21.12.2008 |

Eli montako yhteistä lasta? Ja jos olette uusperhe, montako lasta sinulla on, montako puolisolla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman isän lapsia ovat ja enempää ei tule ;-)

Vierailija
22/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki yhteisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki yhteisiä ja lisää toivoisin..

Vierailija
24/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä tietääkseni 3 sisarpuolta... (exän lapsia)

Vierailija
25/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yhteistä on (10,8 ja 2)

Vierailija
26/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vinkkejä kuinka ratkaista asia; siis kun sydän haluaa 3. lapsen mutta järki ei halua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille jonka sydän halajaa kolmatta, niin miksi ei? Kerran sitä vaan ollan lapsentekoiässä.

Vierailija
28/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki yhteisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 7v

poika 4v

tyttö kohta 3v

Vierailija
30/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 9v

Poika 8v

poika 5v

tyttö 3v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinperheessä (huh, mikä kirosana) on kaksi lasta, enempää tuskin tulee.

Vierailija
32/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja alakerran naapurissa on 3 sekä yläkerran naapurissa on 1.



Yhteensä meidän rapussa on siisn 6 lasta ja sitten on vielä yksi kävelykepeillä kävelevä vanhempi tosi herttainen mummeli mutta sitten onkin kaksi muuta suntoa tyhjillään, kun toisesta kuoli asukas jo viime vuonna pois ja toinen on myynnissä eikä siellä asu ketään.



Viereisessä rapussa meillä ei oiekin niitä lapsia paljon asustele, kun se on semmoinen hiljaisempi rappu. sitten siinä kolmannessa rapussa onkin jo lalpia ainakin 4 kappaletta. Niistä kaksi onkin meiodän lapsien kaverreita ja niillä on kivä äiti, joskin isää niillä ei ole kotona ollenkaan. Se on muuttanut jonnekin kauas pois.



Ne kaksi muuta lasta on ihan kivoja nekin, mutta ne ei vaan oo meidän lasten kavereita, koska ne on jotenkin outoja, tai niin ainakin luulen kun lapset on sellaisia kertoneet.



Toisessa talossakin asuu joitain, mutta en ole seurann t montako niitä kaiken kaikkiaan on, joten en osaa tarkkaan sanoa. Taitavat olla myös jonkin verran vanhempia kuin meidän lapset, kun eivät ole tulleet pimputtamaan ovikelloa.



Mutat sitten muita ei tässä meidän pihapiirissä olekaan, sillä tässä on tosiaan vain nuo kaksi taloa, joissa on kyllä paljon ihmisiä ja myö skotielämiä on paljon, sillä täällä rakastetaan paljon kotieläimiä. Lisäksi löytyy muutama kaveri jotka varmaan äyttää huumeita, oon kuullu niiden juttelevan sellaisia sekavia. Niiden kanssa me ei kaveerata ollenkaan, eikä niillä onneksi ole myskään lapsia, se tästä vielä puuttuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaisi kovasti viidennen!

Vierailija
34/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon mukaan tää masuasukki pysyy loppuun asti kyydissä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 lasta ja kaikilla sama isä:)

Vierailija
36/36 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsi 1,5v. Miehellä 2 lasta 9 ja 16v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän