G: Montako lasta teillä on?
Eli montako yhteistä lasta? Ja jos olette uusperhe, montako lasta sinulla on, montako puolisolla?
Kommentit (36)
kaikki yhteisiä ja lisää toivoisin..
Heillä tietääkseni 3 sisarpuolta... (exän lapsia)
Onko teillä vinkkejä kuinka ratkaista asia; siis kun sydän haluaa 3. lapsen mutta järki ei halua...
Sille jonka sydän halajaa kolmatta, niin miksi ei? Kerran sitä vaan ollan lapsentekoiässä.
Tyttö 9v
Poika 8v
poika 5v
tyttö 3v
ydinperheessä (huh, mikä kirosana) on kaksi lasta, enempää tuskin tulee.
2 lasta ja alakerran naapurissa on 3 sekä yläkerran naapurissa on 1.
Yhteensä meidän rapussa on siisn 6 lasta ja sitten on vielä yksi kävelykepeillä kävelevä vanhempi tosi herttainen mummeli mutta sitten onkin kaksi muuta suntoa tyhjillään, kun toisesta kuoli asukas jo viime vuonna pois ja toinen on myynnissä eikä siellä asu ketään.
Viereisessä rapussa meillä ei oiekin niitä lapsia paljon asustele, kun se on semmoinen hiljaisempi rappu. sitten siinä kolmannessa rapussa onkin jo lalpia ainakin 4 kappaletta. Niistä kaksi onkin meiodän lapsien kaverreita ja niillä on kivä äiti, joskin isää niillä ei ole kotona ollenkaan. Se on muuttanut jonnekin kauas pois.
Ne kaksi muuta lasta on ihan kivoja nekin, mutta ne ei vaan oo meidän lasten kavereita, koska ne on jotenkin outoja, tai niin ainakin luulen kun lapset on sellaisia kertoneet.
Toisessa talossakin asuu joitain, mutta en ole seurann t montako niitä kaiken kaikkiaan on, joten en osaa tarkkaan sanoa. Taitavat olla myös jonkin verran vanhempia kuin meidän lapset, kun eivät ole tulleet pimputtamaan ovikelloa.
Mutat sitten muita ei tässä meidän pihapiirissä olekaan, sillä tässä on tosiaan vain nuo kaksi taloa, joissa on kyllä paljon ihmisiä ja myö skotielämiä on paljon, sillä täällä rakastetaan paljon kotieläimiä. Lisäksi löytyy muutama kaveri jotka varmaan äyttää huumeita, oon kuullu niiden juttelevan sellaisia sekavia. Niiden kanssa me ei kaveerata ollenkaan, eikä niillä onneksi ole myskään lapsia, se tästä vielä puuttuisikin.
Ja toivon mukaan tää masuasukki pysyy loppuun asti kyydissä :)
1 lapsi 1,5v. Miehellä 2 lasta 9 ja 16v.
saman isän lapsia ovat ja enempää ei tule ;-)