Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko pyytää naapuria mukaan jumppaan?

Vierailija
27.11.2008 |

Käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja olisi mukavaa, jos olisi seuraa siellä ja matkoilla sinne+takaisin. En oikein tunne täältä vielä ketään, kaverit jäivät entiselle paikkakunnalle. Naapurissa asuu suunnilleen samanikäinen "naapurintäti", jonka kanssa olen jutellut pihalla ollessa (meillä on samanikäiset lapset, jotka leikkivät keskenään). Kahviteltu ollaan pari kertaa. Kehtaisinko laittaa tekstiviestiä ja kysyä, lähtisikö hän jumppaan huomenna? Hänellä on kyllä 5kk ikäinen vauva, joten ei kyllä välttämättä pääse...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ainakin olis tosi kiva jos joku kysyis mukaan. tuttuja kun ei täällä vielä ole.

ainahan voi kieltäytyä jos ei pääse tai halua lähteä.

Vierailija
2/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en pääsisikään, niin jäisi hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurintäti pyytäisi minuakin "jumppaamaan"...

Vierailija
4/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapurintäti" on nimittäin todellä hehkeä ja kaunis, minä taas ruma harmaavarpunen :)



ap

Vierailija
5/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne yrittää enemmän...

Vierailija
6/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en muista juuri koskaan nähneeni oikeasti rumaa ihmistä. Kaikki ihmiset on aika kauniita tai koomisia ja koominenkin on kaunis. Varsinkin jos ihminen hymyilee, niin hän on kaunis. (sori nynnyily)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän