Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä vinkki syksyn / talven kuivattamiin hiuksiin!
27.11.2008 |
Sain vinkin kampaajaltani, kokeilin ja koskaan eivät ole hiukseni olleet yhtä pehmeät ja kiiltävät. Sen sijaan, että käyttäisit kosteuttavaa hiustenhoitoainetta, jonka peset pois - laita helmen kokoinen määrä SAMAA (posispestävää) hoitoainetta pyyhekuiviin hiuksiin äläkä pese pois lainkaan. Perinteiset hiuksiin jätettävät hoitoaineet eivät ole riittävän kosteuttavia mutta tämä toimii! Itsellä luonnonkihara kuontalo, joka kuivuu helposti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa