Lue keskustelun säännöt.
lasten kengistä
08.08.2014 |
Hei! Onko kenelläkään kokemusta lotta&lassi-merkkisistä välikausikengistä? Katsoin että cittari myy niitä nyt. Mietin vaan että voisko ostaa viking-kenkien sijasta sellaiset vai pitäisikö luottaa siihen tuttuun ja turvalliseen. :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla