Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pääse yli (miehen vanhasta ihastuksesta)

Vierailija
19.10.2014 |

Meillä miehen kanssa takana pitkä ja vaikea avioliitto. On matkan varrelta selvinnyt yhtä ja toista..mm. se, että mies on ollut jossain vaiheessa ihastunut toiseen naiseen, mutta ei kuitenkaan tehnyt asian edistämiseksi mitään. Päinvastoin. Mutta siltikin se satuttaa..miksi en pääse siitä yli??  Mies haluaa jatkaa liittoa, mutta tämä asia syö minua.. Olisi kiva kuulla kokemuksia...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän